Lalaland
チїRӗ Member

!!! Importent !!! TMUnlimiter 1.2

Mon Feb 06, 2017 10:16 pm

Hallo zusammen,

Wichtige Information an Euch, die diesen TMUnlimiter 1.2 nutzen:

!!! BITTE KEINE BLÖCKE MISCHEN !!! Beim Mappen, da die Server CRASHEN WERDEN.

Wenn Ihr zum Beispiel eine Map baut ( Stadium ) dann bitte "NUR" Blöcke von ( Stadium ) nehmen und " KEINE ANDEREN "

Sebel und Askuri werden Euch hassen, wenn IHR meiner ANWEISUNG nicht FOLGT.

Wie gesagt, BITTE AUFPASSEN BEIM ERSTELLEN EINER MAP MIT DIESEM TMUNLIMITER 1.1 / 1.2

Da ich den TMUnlimiter nutze und auch schon 3 Stuntmaps gebaut habe, weiss ich wovon ich rede.

Sollten Wir irgendwann nochmal einen TMUnlimiter 1.2 Stuntserver haben, ist es egal, wenn die Blöcke gemischt werden, doch dann um auf solch einen Server zu joinen, benötigt Ihr auch diesen TMUnlimiter 1.2.

In diesem Sinne, anonymous ;)

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Hello everybody,

Important information for you using this TMUnlimiter 1.2:

!!! PLEASE DO NOT MIX BLOCKS !!! When mapping because the server crash BE.

For example, if you build a map (stadium), please take "ONLY" blocks from (stadium) and "NO OTHER"

Sebel and Askuri will hate you if you do not FOLLOW MY INSTRUCTION.

As I said, PLEASE TAKE UP TO CREATE A MAP WITH THIS TMUNLIMITER 1.1 / 1.2

Since I use the TMUnlimiter and have already built 3 stuntmaps, I know what I'm talking about.

If we again have a TMUnlimiter 1.2 Stuntserver, it does not matter if the blocks are mixed, but then to join on such a server, you also need this TMUnlimiter 1.2.

In this sense, anonymous ;)

Lalaland
チїRӗ Member

Re: !!! Importent !!! TMUnlimiter 1.2

Tue May 23, 2017 5:55 pm

Have a Rebuild from a Old Map, can see my Photo:

Image

Nun, für die " N00B´s " unter Euch, die Anleitung für solche Maps zu bauen, findet Ihr in diesem Thread, beziehungsweise in diesem Tutorial.

Ich greife das Thema erneut auf, weil ich mir vielleicht im Juni oder spätestens im Juli für 1 Jahr einen Server mieten werde und dann mit neuen TMUnlimiter Maps an den Start gehen werde.

Wollte erst nenn Raceserver, aber alle meine Maps laufen auf dem TKM FUN RACE.

Wie der eine oder andere schon mitbekommen hat gibt es einen TMUnlimiter 1.2 Raceserver, aber Keinen TMUnlimiter 1.2 Stuntserver und das möchte ich ändern.

Wenn es soweit ist, werde ich extra noch etwas dazu schreiben, aber bis es soweit ist, werde ich noch einige Specialstuntmaps bauen.

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Well, for the "N00Bs" among you, to build the guide for such maps, you will find in this thread, respectively in this tutorial.

I'm picking up the topic again because I might be renting a server in June or July at the latest for 1 year and then I'll start with new TMUnlimiter Maps.

Wanted first name Raceserver, but all my maps run on the TKM FUN RACE.

As one or the other has already noticed, there is a TMUnlimiter 1.2 Raceserver, but None TMUnlimiter 1.2 Stuntserver and I would like to change.

When it's time, I'll write something about it, but until I get it, I'll build a few specialstuntmaps.

In diesem Sinne lala ;) / In your Sense lala ;)

Lalaland
チїRӗ Member

Thu May 25, 2017 8:42 pm

You " Need to Play " -> TM Unlimiter 1.2

You find this under this Side, don´t forget " Readme

https://united.tm-exchange.com/main.asp ... id=4724294

When installed, first start the TMUnlimiter and goto Editor and load there the Map and play.

Good Luck and Have Fun

Lalaland
チїRӗ Member

Fri May 26, 2017 7:30 am

Ich werde einen Server für 1 Jahr anmieten, ab den 1ten Juli 2017 und diesen dann als TMUnlimiter 1.2 Fire Stunt laufen lassen.

Es wird Nur Admins geben und Keine Operator, die Leute die den Admin bekommen werden, werden NUR Mapper sein, Keine anderen.

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

I am going to rent a server for 1 year, from 1 July 2017 and then run this as TMUnlimiter 1.2 Fire Stunt.

There will be only Admins and NO Operator, the People who will get the Admin will ONLY be Mappers, No others.

wolf54
チїRӗ Member

tmunlimiter

Wed Jun 21, 2017 10:23 am

Hello everyone.
Considering the very low number of players on the race server, I decided to close it to open a tmunlimiter Stunt server.

Lalaland
チїRӗ Member

Re: tmunlimiter

Wed Jun 21, 2017 4:10 pm

Der TMUnlimiter Server ist Online, dank wolfi ;)

Ihr könnt NUR joinen, wenn Ihr Euch auch den TMUnlimiter 1.2.0.0 installiert habt.

Dann Trackmania mit dem BLAUEN TMUnlimiter-Icon auf dem desktop starten und joinen und SPASS haben.

Nähere Information findet Ihr zu diesem Thema und TUTORIAL

lala ;)

----------------------------------------------------------------------------------

The TMUnlimiter server is online, thanks to wolfi;)

You can join ONLY if you have installed TMUnlimiter 1.2.0.0.

Then start Trackmania with the BLUE TMUnlimiter icon on the desktop and join and have FUN.

You can find further information on this subject and TUTORIAL

Lala

namoine
チїRӗ Member

Re: tmunlimiter

Thu Jun 22, 2017 5:52 pm

Thanks Wolf for making available your server for this fascinating project 'Unlimiter Server'. And lala, I want to see your maps in this unlimiter setting. But i can't. The installation of Unlimiter 1.2.00 makes me feel confused. I can't start the game with the blue item. The known msvcr110 problem will and will not be solved. Its all installed what i need; C+++ and the msvcr110 dll is onboard. But the Unlimiter will not find msvcr110. What can I do to get into your Unlimiter project instead of being stopped by this technical shit? namo

And: why is this imporant thread 'Unlimiter' hidden in the internal board? I would like to see it in the public forum to make this project more publik.

Lalaland
チїRӗ Member

Thu Jun 22, 2017 8:10 pm

1. Habe das gesamte Thema zusammen gefasst und es ist für jeden zugänglich ( öffentlich ) , wie gewünscht von Dir.

2. Welche Version von Trackmania hast Du auf Deinem Rechner:

Trackmania Nation ?

Trackmania United Forever ?

Es ist für jeden sehr wichtig, welche Art des Games installiert ist, da ansonsten dieser Fehler den Du hast, auftritt.

Es gibt einen Trackmania Nation TMUnlimiter 1.2.0.0

und einen Trackmania United Forever TMUnlimiter 1.2.0.0

Dies ist der entscheidende Punkt, welche Version runtergeladen und installiert wurde, in Deinem Fall, ist wahrscheinlich die falsche Version installiert.

Sollte auch dies nicht gehen, kannst Du Dir mit folgender Software den Fehler reparieren, Gehe einfach auf diesen Link, kleines Tool, große Wirkung.

3. Probiere bitte erst das in Punkt 2. aus, bevor Du Punkt 3 anwendest.

https://de.dll-files.com/msvcr110.dll.html

----------------------------------------------------------------

1. Have the whole topic summarized and it is accessible to everyone (publicly) as desired by you.

2. What version of Trackmania do you have on your computer:

Trackmania Nation?

Trackmania United Forever?

It is very important for everyone, which type of game is installed, because otherwise this error occurs.

There is a Trackmania Nation TMUnlimiter 1.2.0.0

And a Trackmania United Forever TMUnlimiter 1.2.0.0

This is the crucial point, which version was downloaded and installed, in your case, she probably installed the wrong version.

If this is not synonymous, you can use the following software to fix the error, Just go to this link, small tool, great effect.

3. Please try the one in point 2 before you apply point 3.

https://de.dll-files.com/msvcr110.dll.html

Greeting lala ;)

vj_project
チїRӗ Member

Fri Jun 23, 2017 6:11 pm

IF DON'T WORK THE 1.2 CAN USE THE BETA VERSION (0.4.2) WORKS IN SERVER

http://www.2shared.com/file/Ua3yklyY/TM ... -v042.html
Image

Return to “General Discussion”